اسباب بازی برای نوزاد هشت ماهه

اسباب بازی برای نوزاد هشت ماهه
اسباب بازی برای نوزاد هشت ماهه

دوزتوی، مرجع فروش اسباب بازی برای نوزاد هشت ماهه

هشت ماهگی کودک؛ پاسخگویی و ادراک

کودک هشت ماهه عموما توجه بیشتری به اشیاء اطرافش دارد، تمایل دارد جهان هر شیء را کشف نماید. برای کودک ۸ ماهه هر وسیله‌ای که به دست می‌گیرد مثل نقشه کره زمین پیجیده و اسرار آمیز می باشد. شما باید دست او را بگیرید تا این دنیای پر رمز و راز را کشف کند. کودک هشت ماهه ترجیح می‌ دهد که کنجکاوی کرده و هر شیء را که به نظرش جالب رسید برای بازی در نظر بگیرد و نه اینکه هر چه در دسترس ش بود را به عنوان وسیله‌ای برای بازی انتخاب نماید. اینجاست که شما باید به عنوان والدین وی برای خرید اسباب بازی مناسب کودک هشت ماهه تان به درستی اقدام نمایید. اگر تمایل دارید در مورد موضوع خرید اسباب بازی برای کودک اطلاعات بیشتری داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید. همچنین می بایست مراقب مواد شیمیایی اسباب بازی نیز بود.

در صورت بروز هر گونه مشکل در روند ثبت سفارش با پشتیبانی تماس حاصل کنید | ۹۱۰۳۵۴۰۵-۰۲۱

کودک هشت ماهه تا حدود زیادی با یک کودک هفت ماهه و یا کودک شش ماهه متفاوت بوده و نیازهای مخصوص به خود را دارد. بهتر است مطلع باشید که حساسیت ‌های کودک هشت ماهه نسبت به آواهای اطراف بیشتر شده و ممکن است واکنش شدیدتری از خودش به نمایش گذارد. با آنکه کودک تان شب ‌ها به راحتی به خواب می رود ولی ممکن است خواب های روزانه ی او کمتر شده باشد. بیدار بودن کودک اگر با برنامه ریزی خاصی همراه نباشد مسبب کج خلقی و بهانه گیری های وی می شود. به شما پیشنهاد می کنیم برای سرگرم کردن کودک ۸ ماهه ی خود، با دقت فراوان نسبت به خرید اسباب بازی اقدام فرمایید. فروشگاه بزرگ اسباب بازی دوزتوی تمامی خدمات مربوط به عرضه ی بهترین اسباب بازی ها را برای شما انجام می دهد تا با فراغ بال بتوانید نسبت به خرید اسباب بازی اینترنتی اقدام فرمایید.

کودک هشت ماهه؛ کارآگاهی کنجکاو

کودک هشت ماهه به مانند یک کارآگاه می باشد و همه چیز را، از اقلام خانگی گرفته تا اسباب بازی های جدید به دقت بررسی می نماید. دوست دارد اشیاء مختلف را در دستانش بگیرد و عملکرد آنها را درک نماید، گرچه خیلی کوچک است، تا آنها را به خوبی رمزگشایی نماید.
کودک ۸ ماهه می آموزد چند دستورالعمل که شما بارها استفاده می فرمایید را تفسیر نماید. به طور مثال وقتی می گویید «بیا اینجا، عزیزم»، او مشتاقانه به سمت شما حرکت خواهد کرد و هنگامی که شما می گویید «نه»، او به شما نگاه می کند که نشان می دهد او درکی از صحبت نهی کننده ی شما داشته است.

کودک در این سن، توانایی کافی برای پیش بینی مسیر اجسام در حال سقوط یا حرکت را خواهد داشت. پس اگر اسباب بازی را به سمت ش پرتاب کردید می تواند تا حدود زیادی بهترین راه برای دریافت آن را درک کند. ولیکن شما از این امر اجتناب کنید و اجازه دهید که کودک هشت ماهه ی شما مثلا توپی را برای شما پرتاب کند و شما به آرامی همین کار را تکرار کنید. کودک در حال حاضر بر روی اشیایی که برایش جالب است، اشاره می نماید. این نشان می دهد که او می داند که اشاره انگشت به معنی نشان دادن یک شیء می باشد. نتیجتا دور از ذهن نیست اگر یکی از اسباب بازی هایی که در اطرافش را انتخاب کند و تمایل داشته باشد تا با آن به بازی بپردازد.
کارشناسان مرکز خرید اسباب بازی دوزتوی بر این باور هستند که دقت در خرید اسباب بازی برای کودک هشت ماهه می تواند سبب ساز این امر شود که در آینده توان ذهنی کودک برای انتخاب بهترین موارد به طرز چشمگیری بالاتر رود.

معرفی اسباب بازی برای کودکان هشت ماهه

کودکان در هشت ماهگی، به طرز خارق العاده ای علاقه مند به کشف محیط پیرامون خود می باشند. انواع اسباب بازی هایی که وقتی به آنها نیرویی اعمال می گردد، تولید صدا یا حرکت می نمایند، برای شان بسیار محبوب می باشند. هماهنگی دست و چشم و تقلید را با اسباب بازی هایی که می توان آنها را روی هم قرار داد، فنجان های تو در تو، و یا بازی مرتب کردن اشکال تشویق نمایید. پیشنهاد ما این است که برای کودک هشت ماهه ی خود این گونه اسباب بازی ها را انتخاب نمایید:

اسباب بازی های مخصوص حمام کردن، اسباب بازی های موزیکال برای کودک هشت ماهه (پیانو یا گیتار)، اسباب بازی های کششی، انواع اسباب بازی های تاشدنی، کتاب های مقوایی با رنگ های شاد، اسباب بازی هایی که بتوان آنها را روی هم قرار داد، اسباب بازی های فشاری، جعبه هایی که برای پر و خالی کردن مناسب هستند (فنجان ها و سطل ها)، و حیوانات بزرگ پارچه ای.

نکات تکمیلی در مورد انتخاب اسباب بازی کودک ۸ ماهه عبارتست از:
_ اسباب بازی هایی که حرکت را تشویق می کند، مثل ماشین هایی که به دنبال بچه کشیده می گردد.
_ کتاب های ساده که دارای عکس ها و کلماتی مرتبط با آن است.
_ انواع اسباب بازی که باز و بسته می گردد.
_ انواع اسباب بازی های ضربه زدنی (مثل چکش یا طبل).
_ اسباب بازی ای که ایستادن و راه رفتن کودک ۸ ماهه را تشویق می نماید (مثل واگنی پر از مکعب).

نکات ضروری در مورد خرید اسباب بازی برای کودک هشت ماهه

_ برای جلوگیری از گیر افتادن کودکان در اسباب بازی های کششی، آنها نباید دارای رشته، بند یا سیم هایی بلندتر از ۱۵ سانتی متر باشند.
_ اسباب بازی هایی را انتخاب نمایید که هیچ نقطه یا دگمه ی قابل جدا کردنی را دار نباشد.
_ به هیچ وجه به کودکتان اجازه ندهید با بالون یا اجزای آن بازی نماید.
_ برچسب مندرج روی اسباب بازی و توصیه های مرتبط با حداقل سن استفاده از آن را به دقت مطالعه فرمایید.

_ اسباب بازی ها باید دارای سطوح نرم، گرد و کاملاً قابل شستشو باشند.
_ کودک هشت ماهه هر چیزی را در دهان ش قرار می دهد.
_ اسباب بازی باید ساختار محکمی داشته باشد چرا که کودک ۸ ماهه آن را کشیده، چرخانده یا پرتاب می نماید.
_ فوراً تمام بسته بندی پلاستیکی را از بین ببرید.
_ کودک تان را در بازی سرپرستی کنید.

سخن پایانی

کارکنان اسباب بازی فروشی دوزتوی به صورت بیست و چهار ساعته در خدمت شما عزیزان هستند تا تمامی خواسته های شما در زمینه ی اسباب بازی مخصوص کودک دو ماهه، کودک سه ماهه، کودک چهار ماهه، کودک پنج ماهه و ... را پاسخگو باشند. درخواست ما این است از مجموعه ی فوق العاده ی اسباب بازی های دوزتوی دیدن فرمایید و بهترین نمونه را برای کودک هشت ماهه ی خود خریداری کنید.

در صورت بروز هر گونه مشکل در روند ثبت سفارش با پشتیبانی تماس حاصل کنید | ۹۱۰۳۵۴۰۵-۰۲۱

بازخوردها
    نظرات
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد