خرید بازی کارتی

خرید بازی کارتی
خرید بازی کارتی

دوزتوی، مرجع خرید بازی کارتی

فروش انواع بازی کارتی

امروزه گوناگونی اسباب بازی ها به قدری زیاد شده است که برای یک نوع اسباب بازی (مثلا ماشین کنترلی)، تنوع فوق العاده مشاهده می شود. در این میان نمونه های بازی فکری توانسته در بین اقشار مختلف جامعه به خوبی جایگاه خویش را تثبیت نماید. خرید بازی فکری در فروشگاه های اسباب بازی به طور مستمر انجام می گیرد. بازی های فکری دارای انواع مختلفی هستند. یکی از اصلی ترین دسته ها از انواع اسباب بازی فکری و آموزشی، بازی کارتی می باشد. فروش انواع بازی فکری در فروشگاه اسباب بازی دوزتوی انجام می گیرد. این فروشگاه اسباب بازی توانسته است خود را در میان تمامی رقبا به عنوان اصلی ترین منبع برای فروش بازی کارتی بشناساند و هم اکنون دوزتوی، مرجع خرید بازی کارتی محسوب می شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل در روند ثبت سفارش با پشتیبانی تماس حاصل کنید | ۹۱۰۳۵۴۰۵-۰۲۱

در مرکز خرید اسباب بازی دوزتوی انواع بازی های کارتی رومیزی، بازی فکری دو کارتی، بازی کارتی دو نفره، بازی کارتی ایرانی، بازی کارتی استراتژیک، بازی کارتی تک نفره، و انواع بازی کارتی جدید را می توانید با قیمت های بسیار منصفانه مشاهده و خریداری کنید. همچنین در فروشگاه اسباب بازی دوزتوی انواع اسب متحرک مکانیکی کودکان، انواع اسب راکر کودک، عروسک اسب، اسب چرخدار اسباب بازی، اسب رکابدار اسباب بازی، انواع اسباب بازی کودک دو ماهه، کودک سه ماهه، و ... کودک دوازده ماهه، انواع عروسک ولنتاین، انواع اسباب بازی های هالووین و بیشمار اسباب بازی دیگر را به شما گرامیان ارائه می دهد تا دایره ای وسیع برای انتخاب اسباب بازی داشته باشید. بازی

با انواع بازی کارتی می تواند سبب افزایش توان ذهنی افراد با سنین مختلف شود. فروش انواع بازی کارتی برای کودکان و بزرگسالان در دوزتوی به صورت بیست و چهار ساعته انجام می گیرد. مشغول شدن افراد و گروه های دوستانه به انواع بازیهای کارتی موجبات همبستگی بیشتر افراد یک خانواده و یا یک کلاس درس را فراهم می آورد. انواع بازی های کارتی علاوه بر ایجاد سرگرمی برای افراد، نحوه ی تعامل با دوستان را نیز به ایشان آموزش می دهد. هم اکنون فروش انواع بازی کارتی با قیمت های متنوع در سایت خرید اسباب بازی دوزتوی انجام می گیرد و شما عزیزان می توانید از این سایت خرید اسباب بازی نسبت به خرید اسباب بازی اینترنتی اقدامات لازم را مبذول فرمایید.

خرید اینترنتی بازی های کارتی

خرید اینترنتی اسباب بازی در تمامی شهر های کشورمان انجام می گیرد. فروشگاه اسباب بازی دوزتوی نیز در این عرصه جزو پیشگامان محسوب می شود و با عرضه ی انواع اسباب بازی در سایت خرید اسباب بازی خود، کاربران خویش را تا حد ممکن با دسپ پر راهی می کند. خرید اینترنتی بازی های کارتی نیز به مانند سایر اسباب بازی ها در سایت دوزتوی به سرانجام می رسد. برای خرید اینترنتی بازی های کارتی تنها نیاز است تا وارد سایت دوزتوی شوید و پس از بررسی تمامی بازی های کارتی فکری به انتخاب مناسب ترین بازی کارتی مبادرت کنید و مراحل خرید اینترنتی بازی های کارتی را به پایان برسانید. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم دوزتوی را برای خرید اینترنتی بازی های کارتی انتخاب کنید تا تفاوت در خدمات دهی و پشتیبانی را مشاهده فرمایید.

مدیریت دوزتوی تعدادی کارشناس مجرب را به خدمت گرفته است تا بتوانند به سؤالات ذهنی شما گرامیان پاسخ دهند. این کارشناسان در خدمت شما هستند تا در صورت لزوم به یاری تان بشتابند و بهترین نمونه از انواع بازی کارتی خنده دار، بازی کارتی خانگی، بازی فکری خارجی کارتی، بازی کارتی رومیزی، بازی کارتی ساده، بازی کارتی فکری، بازی کارتی هیجانی، و ... را به شما پیشنهاد بدهند. مسلما تمامی کسانی که قصد خرید اینترنتی بازی های کارتی را دارند از چم و خم بازی های کارتی اطلاع چندانی ندارند و یا شاید صرفا خرید اینترنتی بازی های کارتی را برای کادو

دادن در نظر گرفته باشند. پس در اینجا نیاز به مشاوره گرفتن از کارشناسان بسیار الزامی به نظر می آید. چه بسا شما یک بازی فکری دو کارتی را بپسندید که با وجود قیمت بالایی که داشته باشد، سود و فایده ی چندانی را برای عزیز تان به همراه نداشته باشد. کارشناسان سایت خرید اسباب بازی دوزتوی همواره در تلاش هستند تا هر آنچه نیاز است را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهند تا با دیدی کاملا باز و آگاهانه به خرید اینترنتی بازی های کارتی و خرید اینترنتی اسباب بازی اقدام کنید. خرید اینترنتی بازی های کارتی راهی ست تا با صرف هزینه کمتر، کالای مناسب

تر و ارزشمندتری را خریداری نمایید. بازی های کارتی که از طریق سایت دوزتوی به فروش می رسند همگی دارای ضمانت می باشند و شما عزیزان می تواندی اطمینان داشته باشید که بازی کارتی خریداری شده، دارای کیفیت بسیار بالایی است و به هیچ وجه ضرری برای سلامتی شما و عزیزان تان نخواهد داشت. تلاش مدیریت اسباب بازی فروشی دوزتوی این است تا سلامت و رضایت خاطر مبارک شما را در صدر خواسته های خویش قرار دهد. دوزتوی در ذهن دارد تا تمامی ایرانیان با بازی کارتی آشنا شوند و این نمونه اسباب بازی را در اختیار داشته باشند.

فروش غیر حضوری بازی های کارتی رومیزی

در حال حاضر تعداد فروشگاه هایی که به فروش آنلاین اسباب بازی مبادرت می کنند بسیار زیاد شده است. ولیکن تمامی این فروشگاه های اینترنتی دارای کیفیت نمی باشند. اسباب بازی به دلیل جذابیتی که دارد می تواند خطرآفرین نیز باشد. مواد اولیه که یک اسباب بازی را تشکیل می دهد می بایست از مواد بسیار با کیفیت ساخته شده باشد تا بچه ها را دچار حساسیت های پوستی و تنفسی نکند. فروشگاه هایی که انواع بازی فکری، انواع پازل، انواع بازی کارتی را به فروش می رسانند تلاش کرده اند تا به فروش غیر حضوری بازی های کارتی رومیزی بپردازند. فروشگاه اسباب بازی دوزتوی نیز از این قافله عقب نمانده است و با راه اندازی سایت خرید اینترنتی اسباب بازی دوزتوی که با علم روز و تلاش برنامه نویسان نامی کشور راه اندازی شده است انواع بازی های فکری ر با قیمت های مختلف به شما گرامیانی که قصد خرید اینترنتی اسباب بازی را دارید عرضه می کند.

فروش غیر حضوری بازی های کارتی رومیزی یک کار کاملا تخصصی است که مدیریت دوزتوی با چشم اندازی چند ساله در پی رسیدن به قله های مرتفع آن می باشد. کار دوزتوی با فروش غیر حضوری بازی های کارتی رومیزی به پایان نمی رسد. تیم پشتیبانی فروشگاه اسباب بازی دوزتوی همواره همراه مشتریانی است که به خرید انواع اسباب بازی آنلاین دست زده اند. پس از ثبت سفارش خرید بازی کارتی از طرف شما عزیزان تیم دوزتوی وارد عمل شده و پس از پاکسازی و ضدعفونی بازیهای کارتی

خریداری شده، آن ها را بسته بندی کرده و پروسه ی ارسال بازی های فکری را استارت می زنند. تلاش دوزتوی این است که ارسال اسباب بازی به تمامی شهر های کشورمان در کمترین زمان ممکن انجام پذیرد. در حال حاضر بهترین نوع خرید انواع اسباب بازی همانا خرید غیرحضوری و آنلاین می باشد تا از شیوع هر چه بیشتر بیماری مهلک کرونا نیز جلوگیری کنیم. دوزتوی در خدمت شما ست تا بهترین خدمات فروش غیر حضوری بازی های کارتی رومیزی را عرضه کند. دوزتوی در اکثر شهر ها و استان های

کشور دارای شعبات متعددی ست و هم اکنون به عنوان بزرگترین فروشگاه اسباب بازی در اصفهان، کامل ترین فروشگاه اسباب بازی در یزد، جامع ترین فروشگاه اسباب بازی در مشهد، خاص ترین فروشگاه اسباب بازی در تهران، بی بدیل ترین فروشگاه اسباب بازی در اهواز و خوزستان، نامی ترین فروشگاه اسباب بازی در کرمان، مورد پسندترین فروشگاه اسباب بازی در تبریز، و بهترین فروشگاه اسباب بازی در شیراز به حساب می آید. با دوزتوی همراه باشید تا بهترین اسباب بازی ها را در اختیار بگیرید.

معرفی دو نمونه از بازیهای کارتی

انواع بازیهای کارتی که به اصطلاح Card game نیز نامیده می شوند یکی از دسته های اصلی انواع بازیهای رومیزی یا Board games می باشند. البته نیازی نیست که حتما این بازی ها را روی میز انجام داد. بازیهای کارتی دارای چند خصوصیت منحصر بفرد هستند که در اینجا به سه مورد از آن ها اشاره می کنیم.
الف) این بازیهای کارتی به دلیل قابل حمل بودن شان می توانند یک همراه و همدم همیشگی برای خریدار خود محسوب شود که وی می تواند در هر شرایطی به بازی با بازی کارتی بپردازد.
ب) بازیهای کارتی دارای قوانین بسیار ساده ای هستند که به راحتی قابل یادگیری می باشند. یکی از بهترین نتایج این سادگی، پیدا کردن همبازی برای بازی کردن با بازیهای کارتی می باشد که بسیار لذت بخش بوده و سبب می شود انسان به تعامل با دیگران تشویق شود و دیگران را نیز بپذیرد در کنار خویشتن.
پ) ساده بودن بازیهای کارتی دلیلی بر بی مزه بودن و جذاب نبودن شان نیست. خیر؛ اتفاقا برعکس، هنگامی که انسان وارد دنیای بازیهای فکری شد تلاش می کند تا انتها ادامه دهد و بازی را به پایان برساند.
با این توضیحات تلاش می کنیم تا به معرفی کاملا مختصر دو نمونه از انواع بازیهای کارتی بپردازیم تا شاید شما نیز به خرید شان مایل شوید.

۱) گنج های پنهان لوتوس (Hanabi)
گنج های پنهان لوتوس همواره یکی از محبوب ترین و خاص ترین انواع بازیهای کارتی می باشد که دارای شگفتی های مخصوص به خودش است. بهتر است بدانید که این بازی کارتی دو تا پنج نفره می باشد و شرکت تولیدکننده اش نیز شرکت نهالک است. این بازی کارتی شامل یک دسته کارت می باشد که در پنج رنگ وجود دارد و هر رنگ نیز دارای شماره های یک تا پنج می باشد. علاوه بر این کارت ها دو نمونه ژتون نیز وجود دارد که این بازی کارتی را تکمیل می کند. ژتون لوتوس، و ژتون هما که جمعا هشت عدد می باشند. هدف اصلی در این بازی این است که هم تیمی ها بتوانند از بین کارت هایی که در دست دارند، از هر رنگ، از عدد یک تا پنج را به ترتیب در زمین بازی بچینند. نکته اینجاست که هم تیمی ها به هیچ وجه از کارت های موجود در دست همبازی های شان خبر ندارند و

نمی دانند ممکن است کدام کارت را با کدام رنگ و کدام عدد بر روی زمین بازی قرار دهند. برای اطلاع از مابقی بازی می توانید با تیم پشتیبانی دوزتوی تماس بگیرید.
۲) دژ (Citadeles)
با نگاه کردن به جعبه ی بازی دژ ممکن است تصور شود که این یک بازی کارتی نخواهد بو ولیکن اطمینان داشته باشید که دژ یکی از بهترین بازیهای کارتی محسوب می شود. بازی دژ که توسط نشر هوپا تولید و به بازار عرضه می شود بر اساس یک بازی به نام Citadeles ساخته شده است. بازی کارتی دژ یک بازی دو تا هفت نفره می باشد. بازی کارتی دژ شامل یک دسته کارت (کارت های نقش، و کارهای سازه)، یک مقدار سکه، و یک تاج می باشد. سبک بازی دژ تلفی ست بین دو بازی جذاب و پرطرفدار مافیا و اسپلندور.

سخن پایانی

خرید بازی کارتی و خرید پازل در بین تمامی اقشار جامعه و سنین مختلف کاملا رواج یافته است و بساری افراد هستند که تمامی اوقات فراغت خود را با بازی با بازیهای کارتی مانند بازی های کارتی رومیزی، بازی کارتی ایرانی، بازی تیکن کارتی، بازی کارتی استراتژیک، بازی فکری خارجی کارتی، بازی های کارتی خنده دار، بازی کارتی هیجانی، و ... سپری می کنند و به هیچ وجه هم از این فعالیت ذهنی خسته نمی شوند. جذابیت بازیهای کارتی به حدی ست که مشاهده شده در مهمانی ها، افرادی با هیجان زایدالوصفی به بازی با این نمونه اسباب بازی مشغول هستند و دیگران را نیز به بازی دعوت می کنند. گفتیم که فروش انواع بازی کارتی در سایت خرید اسباب بازی دوزتوی انجام می شود. البته به اطلاع تان می رسانیم که دوزتوی علاوه بر فروش انواع بازی کارتی، انواع پازل یوروگرافیک Eurographics، آرت پازل، انواع اسباب بازی مگنتی، بازی های فکری، لگو و ساختنی، جدیدترین اسباب بازی های دنیا، انواع اسباب بازی مغناطیسی، بهترین اسباب بازی های دنیا، خاص ترین اسباب بازی نوزادان، انواع اسباب بازی آهنربایی، اسباب بازی بزرگسالان، انواع اسباب بازی پسرانه، انواع اسباب بازی دخترانه، انواع اسباب بازی کودک، و ... را نیز در فروشگاه اسباب بازی خود جمع آوری کره است تا همواره برای مشتریان و کاربران پر شمار خود بهترین نمونه ها از انواع اسباب بازی را ارائه نماید. دوزتوی بر آن است تا تمامی سلایق و خواسته های هموطنان مان را زیر پوشش قرار دهد و لبخند رضایت را بر لبان ایشان بنشاند.

در صورت بروز هر گونه مشکل در روند ثبت سفارش با پشتیبانی تماس حاصل کنید | ۹۱۰۳۵۴۰۵-۰۲۱

بازخوردها
    نظرات
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد