اسباب بازی مناسب برای نوزاد پنج ماهه

اسباب بازی مناسب برای نوزاد پنج ماهه
اسباب بازی مناسب برای نوزاد پنج ماهه

دوزتوی، مرجع فروش اسباب بازی مناسب برای نوزاد پنج ماهه

کودک پنج ماهه، مشتاق برای بازی با اسباب بازی

کودک پنج ماهه بسیار شیرین و با نمک می باشد. احتمالا او دانش‌آموز خوبی نخواهد بود. به هیچ وجه از این بابت ناراحت و نگران نباشید. زیرا که زمان لازم برای رشد و پیشرفت را دارد. به هر صورت استعداد و توانایی کودکان با هم متفاوت می باشد. همچنین می بایست مراقب مواد شیمیایی اسباب بازی نیز بود. اگر تا به حال تنها به رسیدگی های روزمره ی وی اکتفا نموده اید بهتر است مطلع باشید که هیچ چیز بیشتر از بازی با انواع اسباب بازی برای کودک ۵ ماهه ی شما آموزنده نخواهد بود، بنابراین آموزش وی را همین حالا آغاز نمایید. این آموزش می‌تواند بازکردن زبان کودک باشد. اکثر کودکان دیر زمانی ست که تلاش می نمایند آوا های مختلفی را از خودشان تولید نمایند و فکر می‌کنند که این صداها همان چیزهایی است که شما با آن سخن می‌گویید، ولی پس از مدتی این اصوات را رها خواهند نمود چرا که این صداها از سوی شما تکرار نمی‌شوند. با تکرار نام هر چیزی به او کمک کنید تا سخن بگوید. در این راستا می توانید از انواع مختلف اسباب بازی که تولید صدا می کنند بهره ببرید. به طور مثال می توانید از عروسک هایی که امکان ضبط صدا را دارند کمک بگیرید و کلمات ساده ی مورد نظر تان را به صورت محدود برای کودک پنج ماهه تان پخش نمایید. دوزتوی امکانات لازم برای خرید اسباب بازی مخصوص ضبط صدا را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

در صورت بروز هر گونه مشکل در روند ثبت سفارش با پشتیبانی تماس حاصل کنید | ۹۱۰۳۵۴۰۵-۰۲۱

نکات مهم در رابطه خرید اسباب بازی برای کودک پنج ماهه

خرید اسباب بازی برای کودکان به سن آنها بستگی مستقیم دارد. به عنوان مثال، یک کودک دو ماهه به وسایل متحرکی که صدای جالب توجهی نیز دارند، علاقه دارد در حالیکه یک کودک چهار ماهه به اسباب بازی های پیچیده تری احتیاج دارد. وقتی کودک به ۵ ماهگی می رسد به دستانش توجه جلب می نماید و احساس می کند که چقدر سرگرم کننده می باشند. به همین جهت دیگر آنها را مشت نمی کند. او می تواند انگشتان خود را بمکد و از آنها برای گرفتن انواع اسباب بازی ها و وسایل مختلفی که در دستانش گذاشته می شوند، بهره ببرد.

 

علاوه بر این می آموزد تا اسباب بازی ها را بردارد. او خیلی زود فرا می گیرد تا اسباب بازی را بین دستان خود عقب و جلو ببرد و مچ دست خود را به همه طرف بچرخاند و در نهایت آنها را داخل دهان خود قرار دهد. اطمینان حاصل کنید که اسباب بازی ها به قدر کفایت ایمن هستند زیرا کودک آنها را در دهان خود می گذارد. برای این منظور، به برچسب انواع اسباب بازی ها توجه ویژه نمایید. به هیچ وجه وسایل فنری را به گهواره یا تخت کودک پنج ماهه خود نبندید. چرا که امکان دارد مسبب خفگی یا گیر افتادن او شود. کودک در ۵ ماهگی تلاش می کند بنشیند. این حرکت، دید تازه ای از جهان اطراف به او خواهد بخشید.

معرفی انواع اسباب بازی مناسب کودک پنج ماهه

کودک در ۵ ماهگی متوجه شگفتی های دست خود می گردد و کشف می نماید که چطور دست های خود را به کار بگیرد و از آن ها استفاده کند. اکنون او می تواند اسباب بازی هایی که در دستش می گذارید را محکم بگیرد و یا دستش را به سمت اسباب بازی های مورد علاقه ی خود ببرد. کودک پنج ماهه، به زودی قادر خواهد بود تا اسباب بازی ها را بین دستان خود به جلو و عقب حرکت دهد و به منظور بررسی اسباب بازی از تمامی جهات، مچ دست خود را به اطراف بچرخاند. عموما این حرکات را پیش از این که اسباب بازی را به دهانش ببرد انجام می دهد. مجددا متذکر می شویم حتما از ایمن بودن اسباب بازی ها اطمینان صد در صد حاصل کنید و به هیچ وجه اسباب بازی ها را با طناب یا کش به تخت یا محل بازی کودک متصل نکنید، چرا که ممکن است این کار باعث گیر کردن و خفگی کودک شما گردد. حال به معرفی انواع اسباب بازی های مناسب کودک ۵ ماهه می پردازیم:

انواع آویز تخت خواب
کودک پنج ماهه از اشیاء با رنگ روشن لذت زیادی می برد، علی الخصوص اگر متحرک و موزیکال نیز باشند. یک آویز تخت خواب می تواند زندگی را برای کودک شما جذاب تر نماید، ولی دقت کنید تنها تا هنگامی که کودک قادر نیست بدون کمک بنشیند، می توانید از آویز تخت خواب استفاده نمایید (توصیه می کنیم برای کودکانی که به سختی به خواب می روند، از آویز تخت خواب بهره گیری نکنید). توجه داشته باشید که نباید هیچ کدام از قطعات آویز در دسترس کودک پنج ماهه قرار داشته باشد. همچنین آویز را باید در فاصله ی ۲۰ تا ۳۵ سانتی متری از چشم های کودک خود نصب نمایید و اگر متوجه شدید که کودک در تلاش برای نشستن است و برای این منظور به دست ها و زانوهای خود فشار وارد می کند، سریعا آویز تخت خواب را بردارید. انواع آویز تخت خواب برای کودک چهار ماهه و پنج ماهه را از فروشگاه بزرگ اسباب بازی دوزتوی تهیه فرمایید.

انواع عروسک و حیوانات پارچه ای نرم
کودک پنج ماهه، عموما علاقه و وابستگی به یک عروسک یا حیوان پولیشی پیدا می نماید. دلیل اصلی برای ایجاد این علاقه، نرمی و دوست داشتنی بودن این نوع اسباب بازی ها می باشد. در انتخاب انواع عروسک ها و حیوانات باید دقت نمایید تا در ساخت آن ها سیم به کار نرفته باشد، چرا که سیم ممکن است پارچه ی بیرونی را پاره نموده و به کودک آسیب جدی رساند. همینطور توجه کنید تا تمام اجزای آن ها پارچه ای باشد و به بدنه ی اصلی اسباب بازی دوخته شده باشد، چشم یا دهان پلاستیکی، زنگوله، دگمه، روبان و نخ هایی که امکان دارد کودک آن ها را جدا نموده و در دهان خود بگذارد، خطر خفگی را به دنبال دارند.

انواع کتاب مقوایی
کتاب خواندن برای کودکان در تمامی سنین مفید و پرفایده می باشد. کتاب های مقوایی برای کودک پنج ماهه مناسب می باشند، چرا که این نوع کتاب ها جنس مقاوم تری نسبت به کتاب های پارچه ای دارند. برای کودک سه ماهه می توان کتاب های پارچه ای را پیشنهاد داد. بعضی از کتاب های مقوایی، بافت های مختلفی دارند که کودک می تواند این بافت ها را احساس کرده و لذت ببرد. شنیدن صدای شما، به کودک یاری می رساند تا گوش خود را برای کوتاه و بلند شدن تن صداهایی که به گوش ش می رسد تقویت نماید. جذاب تر کردن داستان ها با استفاده از تغییر لهجه و آواز خواندن سبب می گردد تا کتاب خوانی برای کودک در کنار شما بسیار لذت بخش گردد.

سخن پایانی

در پایان این نوشتار به شما پیشنهاد می کنیم پیش از اقدام برای خرید اسباب بازی برای کودک ۵ ماهه ی خودتان با تیم پشتیبانی سایت خرید اسباب بازی دوزتوی تماس حاصل کنید و تمامی اطلاعات لازم برای این موضوع را بدست آورید. دوزتوی تلاش دارد تا بهترین اسباب بازی ها را برای کودکان عزیز این سرزمین گردآوری کند و کار فروش آنلاین اسباب بازی را به صورت تخصصی به سرانجام برساند. حتی شاید لازم باشد گاز کالیبراسیون را هم بررسی کنید.

در صورت بروز هر گونه مشکل در روند ثبت سفارش با پشتیبانی تماس حاصل کنید | ۹۱۰۳۵۴۰۵-۰۲۱

بازخوردها
    نظرات
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد