عروسک فروشی در اصفهان

عروسک فروشی در اصفهان
آدرس فروشگاه : اصفهان، روبروی سپاهان شهر، سیتی سنتر، طبقه سوم، فروشگاه اسباب بازی دوز توی (روبروی پردیس کتاب)
ساعت کاری مجموعه : 10 صبح الی 23 به صورت یکسره

معرفی عروسک فروشی در اصفهان

معرفی عروسک فروشی در اصفهان به نیت خرید عروسک مناسب برای کودک

دوران کودکی بی شک یکی از حساس‌ ترین دوره‌ های زندگی انسان به شمار می رود، زیرا کودک در این دوره ی خاص بسیار تأثیرپذیر می باشد. با کمی جستجو و تفکر می‌ توانید ریشه و پایه ی خیلی از ویژگی‌ های اخلاقی‌ خودتان را در دوران کودکی بیابید. در این میان "بازی" از اولین تعاملات دنیای بزرگ تر ‌ها با کودکان و خردسالان می باشد. هنگامی که جغجغه رنگی را جلوی صورت کودک دوماهه، یا کودک سه ماهه می‌گیریم و با وی به بازی کردن مشغول می شویم. مسلما با بزرگ ‌تر شدن کودک شکل بازی‌ ها نیز تغییر می‌کند. شکی نیست که تفاوتی بسیار است بین اسباب بازی مناسب کودک چهار ماهه با کودک پنج ماهه، کودک شش ماهه و یا کودک هفت ماهه. بازی کردن و انواع اسباب بازی به صورت کاملا مشخص آموزش ‌دهنده‌ ی مفاهیم پایه ای به کودک می باشد. کودکان با یاری و استمداد از بازی، نیروی اضافی خویش را تخلیه کرده و مسائل و مشکلات عاطفی خود را رفع می نمایند و برای بهتر زیستن در محیط اجتماعی آماده می گردند.

در صورت بروز هر گونه مشکل در روند ثبت سفارش با پشتیبانی تماس حاصل کنید | ۹۱۰۳۵۴۰۵-۰۲۱

صحبت از انواع اسباب بازی ها که به میان می آید، لازم است که بحث جنسیت را نیز در آن دخیل کنیم تا به نتیجه ای مناسب دست پیدا نماییم. عموما برای پسر بچه ها ماشین اسباب بازی و برای دختر بچه ها نیز انواع مختلف عروسک به عنوان مناسب ترین اسباب بازی گزینش می شود. حال که بحث اصلی ما در این مقاله معرفی عروسک فروشی در اصفهان می باشد باید در ابتدا توضیحاتی در مورد عروسک به شما عزیزان ارائه کنیم. دوزتوی توانسته انواع مختلف عروسک را در سایت خرید اسباب بازی خود فراهم کند تا شما گرامیان به راحتی یک خرید اسباب بازی اینترنتی را تجربه فرمایید. دوزتوی از طرفی با معرفی عروسک فروشی در اصفهان، تلاش دارد تا شما عزیزان بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. اما بیایید با هم در مورد عروسک بیشتر اطلاعات کسب کنیم.

عروسک؛ یک رسانه ی همیشه همراه

ابتدا به ساکن از یک بُعد خاص به عروسک نگاه می کنیم . عروسک را می توان از یک نگاه یک نوع رسانه در نظر آورد. عروسک را می توان یک رسانه ی پویا معرفی کرد که همراه همیشگی کودک شما ست. جوانان بسیار زیادی هستند که عروسک ‌های خود را به عنوان یادگاری های شیرین دوران کودکی شان نگه داشته اند و به آن ها عشق ورزی می کنند. زیرا که دنیایی از خاطرات را برای ایشان به همراه دارد. اینجا ست که جایگاه یک عروسک مشخص می گردد. همین عروسک می تواند در زندگی آینده یک بچه تأثیرگذار باشد. این نکته را در نظر بگیرید که با تنوع فوق العاده زیاد عروسک ‌ها و ربات ‌ها دیگر عروسک را نمی توان به صورت انحصاری به دختر بچه ها منسوب کرد. این روزها اکثر پسر بچه ها و یا بزرگتر ها نیز دارای عروسک های مختلف با توجه به سن و علاقه ی خود هستند. عروسک می تواند یک شخصیت ایده‌آل برای کودک محسوب گردد و وی تمام پیام ‌های غیر محسوسی را که عروسک به همراه دارد دریافت نموده و در ذهن خود بایگانی نماید. کودک با عروسک خویش مأنوس می شود و آموخته‌ هایش را به دوره‌های بعدی زندگی‌ خود می‌برد.

نکات مهم برای خرید عروسک

کاملا مبرهن و واضح است که امروزه انواع مرکز خرید اسباب بازی، از عروسک‌ های خارجی اشباع گردیده و یافتن یک اسباب‌ بازی که با معیارهای دینی و فرهنگی ما هماهنگ باشد بسیار مشکل می باشد. شاید شما به عنوان والدین کودک نگران این مورد باشید، ولی بیان می کنیم که ابدا نیازی به دلهره نیست. تنها لازم است پیش از خرید عروسک و خرید اسباب بازی برای کودکان به مواردی که به سمع و نظر تان می رسانیم دقت فرمایید. از کسانی که عروسکی نزدیک به اعتقادات و ذهنیت شما خریداری کرده اند یاری بجویید تا معرفی عروسک فروشی در اصفهان را در دستور کار خویش قرار دهند و از این راه شما نیز به مسیر مشخصی دست یابید. هر چند دوزتوی خود نیز می تواند معرفی عروسک فروشی در اصفهان را به بهترین نحو ممکن به اطلاع شما عزیزان برساند ولیکن راه های مختلفی وجود دارد تا شما اطلاعات مورد نیاز برای معرفی عروسک فروشی در اصفهان را دریافت فرمایید. رعایت این نکات برای خرید عروسک الزامی ست:

پوشش عروسک و آرایش عروسک: عروسک انتخابی چه مدل لباسی به تن دارد؟ آیا این نوع پوشش عروسک مورد پسند و تأیید شما می باشد؟ دانستن این نکته ضروری ست که کودک اگر عروسکی را دوست داشته باشد مسلما و بلاشک شکل و نحوه ی پوشش وی را الگوی خویش قرار خواهد داد. کودک مایل است مانند عروسک لباس بپوشد و افرادِ با این پوشش را دوست خواهد داشت. نکته بعدی آرایش می باشد. عروسک انتخابی چه اندازه آرایش صورت و بدن دارد؟ مدل موهایش به چه صورت است؟ خط چشم، رژ، مژه ‌های بلند، موهای بلوند؟ کودکان قدرت تشخیص بالایی دارند و تفاوت چهره آرایش شده یا مدل موی خاص عروسک را از چهره و مو های ساده خود تشخیص می‌دهند.
قومیت عروسک: رنگ پوست، چشم و موی عروسک، قومیت ش را به نمایش می گذارد. عروسکی که لباس محلی شهرهای ایران را به تن دارد، اصالت خود را به نمایش خواهد گذاشت.

شناخت شخصیت عروسک: پر واضح است که بسیاری از عروسک ‌ها از روی شخصیت‌ های انیمیشنی (السا و آنا، مرد عنکبوتی، باب اسفنجی) ساخته می گردند. در داستان آن انیمیشن، عروسک مورد نظر چه ویژگی‌هایی دارد؟ درغگو می باشد یا صادق؟ مهربان است یا خشن؟ باهوش است یا دست و پا چلفتی؟ کودک شما به خودی خود داستان شخصیت را می‌بیند یا می‌شنود و از آن پیروی خواهد نمود.
جنسیت و سن عروسک: این که عروسک دختر است یا پسر، تخیلی است یا واقعی مهم است. آیا عروسک، همسن کودک شما می باشد یا سنین نوجوانی یا جوانی را به نمایش می گذارد؟ اگر جوان یا نوجوان است یعنی می‌خواهد برای آینده کودکتان الگو محسوب گردد.

نکته‌های بیان شده برای والدین بسیار حیاتی ست، ولی ورای مسأله ی والد بودن، دنیای عروسک‌ها به اندازه ای جذاب می باشد که بزرگ ‌ترها نیز دوست دارند گاهی برای خویش اقدام به خرید عروسک نمایند و یا عروسک هدیه بگیرند. عروسک‌های بومی کشور ما به قدری متنوع می باشند که اگر آن ‌ها را بشناسیم و به دنبال شان باشیم دیگر جایی برای عروسک‌های خارجی باقی نخواهد ماند، عروسک ‌های زیبا و جالبی که توسط بانوان ایرانی دوخته و آماده می گردند، یک کهکشان حس ناب به شما و کودک تان منتقل خواهد نمود. پیش از خرید عروسک ها از کارشناسان فروشگاه اسباب بازی فروشی دوزتوی کمک بگیرید تا معرفی عروسک فروشی در اصفهان را برای شما انجام دهند و دید تان باز تر گردد. معرفی عروسک فروشی در اصفهان یکی از وظایف تمامی کارکنان و کارشناسان دوزتوی می باشد.

معرفی عروسک فروشی در اصفهان برای خرید عروسک‌های پولیشی

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این روزها حتی پسر بچه‌ها نیز به عروسک‌های پولیشی علاقه نشان می دهند. خرید این نوع عروسک‌ها به عنوان هدیه برای بچه‌ها بسیار جالب و جذاب خواهد بود. این عروسک‌ های پولیشی جذاب در اندازه و اشکال متنوعی در بازار موجود می باشند. می شود اینگونه بیان کرد که شما عزیزان قادر خواهید بود در هر شکل و اندازه‌ای که مایل باشید متناسب با بودجه دلخواه‌تان هر یک از این عروسک‌ها را بیابید.

در نظر داشته باشید که محتمل است در پاره ای از مواقع یک عروسک در اندازه ی کوچک نیز دارای قیمت زیادی باشد. نوع جنس به کار رفته در هنگام ساخت عروسک پولیشی در میزان قیمت نهایی تأثیر بسزایی دارد. از دیگر سو، شکل و فرم عروسک نیز در قیمت گذاری آن نقش مستقیم خواهد داشت. عموما عروسک ‌هایی که الگوی برش پیچیده تری داشته باشند گران قیمت تر خواهند بود. چنانچه در ساخت یک عروسک، پارچه ‌های مختلف به کار رفته باشد مسلما دارای قیمت بالاتری خواهد بود. با تمامی این توضیحات اگر بخواهیم یک عدد را به عنوان قیمت پایه ی عروسک های پولیشی بیان کنیم می توان به طور متوسط، قیمت پانزده هزار تومان را مشخص نمود. نیازی به توضیح نیست که عروسک‌هایی هم موجود می باشند که قیمت شان در پاره ای مواقع تا حدود چهارصد هزار هزار تومان نیز وجود داشته باشد.

عموما عروسک‌هایی با طرح بدن انسان به این دلیل که ظرافت بیشتری در دوخت آنها نیاز می باشد گران تر خواهند بود. نکته اینجا ست که در حال حاضر اکثر این عروسک ‌ها از چین وارد کشور ما می گردند. در مواردی ممکن است عروسک‌ها از کشورهای دیگر هم وارد شده باشند که بسیار اندک می باشند؛ البته معمولا این عروسک ها نیز با پارچه ‌های چینی دوخته شده اند. نکته ی بعدی این است که بزرگترین عروسک‌ های موجود در بازار ایران به حدود دو متر هم می رسند. عروسک‌های پولیشی با جثه ی بسیار بزرگ و غول پیکر، اقلامی به شمار می آیند که تولید شان در داخل کشور مقرون به صرفه تر خواهد بود. این نوع عروسک های غول پیکر الگوی برش سختی ندارند. هر اندازه یک عروسک‌ کوچک تر باشد الگوی برش آن مشکل تر خواهد بود. ولی آنچه باعث بالا رفتن قیمت عروسک‌ های عظیم الجثه می گردد این است که مواد اولیه ی بسیار زیادی برای تولید شان استفاده شده است. نوع ایرانی این نوع عروسک‌های بزرگ را می‌توان با حدود پانصد و پنجاه تا ششصد هزار تومان خریداری نمود. ولی قطع به یقین، نوع خارجی آن تا یک میلیون و پانصد هزار تومان نیز قیمت خواهد داشت. شما گرامیان می توانید تمامی عروسک های مورد نظر و اسباب بازی مورد نیاز خود را از طریق سایت دوزتوی انجام داده و خرید اسباب بازی اینترنتی را تجربه فرمایید.

در انتها عنوان می کنیم که صندلی عروسکی یکی دیگر از انواع اسباب بازی هایی می باشد که در بازار ایران ورود کرده است. پشتی این صندلی به صورت سر حیوانات یا شخصیت‌های کارتونی طراحی گشته و برای بچه ها بسیار مناسب می باشد. عموما پدر و مادرهایی که برای خرید این صندلی‌ها به بازار می‌ آیند، هدف اصلی ‌شان بهره گیری از این صندلی به هنگام تماشای تلویزیون برای راحتی کودک می باشد. به اطلاع شما عزیزان می رسانیم که دوزتوی فروش اسباب بازی آنلاین را نیز انجام می دهد و شما عزیزان می توانید به راحتی نسبت به خرید انواع اسباب بازی اقدام فرمایید.

سخن پایانی

در پایان تذکر می دهیم معرفی عروسک فروشی در اصفهان را از طریق دوستان و آشنایان خود آغار فرمایید. چنانچه لازم دیدید می توانید از کارشناسان سایت خرید اسباب بازی دوزتوی نیز کمک بگیرید و معرفی عروسک فروشی در اصفهان را از ایشان طلب نمایید. دوزتوی تلاش کرده است تا با معرفی عروسک فروشی در اصفهان، بهترین اطلاعات را به شما تقدیم نماید، چرا که معتقد است کمترین حق یک خریدار عروسک این است که بتواند معرفی عروسک فروشی در اصفهان را از یک فروشگاه بزرگ اسباب بازی در اصفهان بداند.

در صورت بروز هر گونه مشکل در روند ثبت سفارش با پشتیبانی تماس حاصل کنید | ۹۱۰۳۵۴۰۵-۰۲۱

بازخوردها
    نظرات
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد