خرید اسباب بازی برای کودک سه (3) ساله

خرید اسباب بازی برای کودک سه (3) ساله
خرید اسباب بازی برای کودک سه (3) ساله

دوزتوی، مرجع خرید اسباب بازی برای کودک سه ساله

خرید اسباب بازی مناسب برای کودک ۳ ساله به صورت اینترنتی

ابتدا به ساکن به این نکته می پردازیم که عکس ها، تصاویر، صحنه ها و ابزاری که به عنوان اسباب بازی در اختیار کودک قرار می گیرند، نباید تأثیر سوء اخلاقی داشته باشند. انواع اسباب بازی که کودکان انتخاب می کنند و بازی هایی که کودکان نسبت به آن ها گرایش دارند، تأثیر به سزایی را در وضع روحیه و اخلاق و شخصیت کودک می گذارد. در این مقاله تلاش داریم تا در مورد خرید اسباب بازی برای کودک سه ساله با شما صحبت کنیم. بازی ها و اسباب بازی ها، هم متأثر از وضع روحی کودک هستند و هم مؤثر در وضع روحیِ وی. به این جهت است که دختران عروسک بازی نموده و گهواره می بندند و تمرین سرپرستی و تربیت بچه ها را می کنند. ولی پسران به گونه ای دیگر بازی می کنند. آن ها ماشین بازی می کنند، ساختمان می سازند، صلح و جنگ راه می اندازند و ... . لازم نیست به هنگام خرید اسباب بازی برای کودک سه ساله، اشیاء گران قیمت و پیچیده ای انتخاب شود که تهیه ی آن با توجه به وضع اقتصادی خانواده ممکن و یا به مصلحت نیست. دوزتوی در حال حاضر تلاش کرده تا با فراهم آوردن شرایطی مناسب برای خرید اسباب بازی برای کودک ۳ ساله به صورت اینترنتی، مشکل شما والدین گرامی در مورد کمبود وقت را جبران نماید و شما عزیزان بتوانید با ورود به سایت دوزتوی، خرید اسباب بازی اینترنتی را تجربه نمایید. خرید اسباب بازی برای کودک سه ساله امری ست بسیار مهم و حیاتی. به شما والدین گرامی پیشنهاد می کنیم برای خرید اسباب بازی برای کودک سه ساله از اطلاعات کافی و وافی برخوردار باشید می توانید با کارشناسان دوزتوی تماس برقرار نمایید و هر آنچه در مورد خرید اسباب بازی برای کودک سه ساله لازم می باشد را دریافت کنید.

در صورت بروز هر گونه مشکل در روند ثبت سفارش با پشتیبانی تماس حاصل کنید | ۹۱۰۳۵۴۰۵-۰۲۱

توانایی های کودک سه ساله و خرید اسباب بازی برای کودک سه ساله

کودک سه ساله با توجه به مهارت های بیشتری که به دست آورده، باید انواع اسباب بازی هایی را در اختیارش قرار داد که متناسب با توانایی هایش باشد؛ اسباب بازی هایی مثل قطار، اتومبیل و مکعب هایی برای ساختن، عروسک هایی که بتواند لباس های آن ها را عوض کند و به آن ها غذا بدهد. کودک ۳ ساله مداد را مانند بزرگ ترها در دست خواهد گرفت، با قیچی به خوبی کار کند. اشیاء را با شصت و یا انگشت وسط و شصت بلند نماید. کاغذ را لوله کرده و تا می زند، با تقلید عکس آدم می کشد، دایره می کشد و می تواند دو خط عمودی و افقی را ترکیب کند. اگر قصد خرید اسباب بازی برای کودک سه ساله را دارید می توانید از انواع اسباب بازی مخصوص کودک ۳ ساله که در سایت دوزتوی ارائه می شود بازدید نمایید و بهترین نمونه را انتخاب فرمایید.

برای کودک سه ساله فرصت های خوبی برای بازی های سرگرم کننده در خانه و بیرون از خانه برای کودک فراهم نمایید و در عین حال اسباب بازی هایی را خرید کنید تا کودک آن ها را از هم جدا کند (مانند مهره ها). البته، مهره ها باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بلعیده نشود. نکات ایمنی را هنگام خرید اسباب بازی برای کودک سه ساله مد نظر قرار دهید. همچنین فرصت هایی برای پر کردن و خالی کردن پیمانه ها با شن، آب، و برنج برای کودک مهیا فرمایید. مداد شمعی، گچ، رنگ و کاغذ برای نقاشی و نوشتن آماده کنید. خرید اسباب بازی برای کودک سه ساله می تواند از بین موارد بسیار ساده نیز انجام گیرد. تنها کافی ست با کارشناسان سایت خرید اسباب بازی دوزتوی در این رابطه مشورت نمایید.

سعی کنید مهارت های زبانی کودک ۳ ساله را افزایش دهید، به کودک خود دلگرمی دهید تا با شما صحبت نماید. با کودک درباره تصاویر دورن کتاب های کودکان صحبت کنید. از او بخواهید تا به اشیاء و یا نام آن ها اشاره نماید. کتاب های کودکانه می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد به هنگام خرید اسباب بازی برای کودک سه ساله. این کتاب ها می توانند راهگشا باشند برای آموزش بهترِ کودک سه ساله.
کودک سه ساله به بازی های نمایشی علاقه نشان خواهد داد. روبروی کودک سه ساله خود بایستید و از او بخواهید هر کاری که شما می کنید، تکرار نماید. انواع عروسک، تختخواب عروسک، تلفن های اسباب بازی برای مکالمه و بازی های نمایشی برای کودک فراهم آورید. خرید اسباب بازی برای کودک سه ساله هُنری است که شما می توانید با کمک کارشناسان دوزتوی پیدا کنید.

کودک سه ساله در این سن علاقه مند به مسأله تعادل و اندازه و روش های روی هم سوار کردن مکعب ها می شود. برای کودک ۳ ساله یک مکعب می تواند یک قطار، یک عروسک یا یک ساختمان محسوب شود.
کودک سه ساله عموما مکعب ها را به صورت افقی قرار می دهد، به ندرت در این سن، کودک شخصا به ساختن چیزی اقدام می کند. کودک ۳ ساله در بازی با لگوها شروع به ساختن شکل معین و ساده ای می کند. هم اکنون بهترین نمونه های لگو مخصوص کودک سه ساله در مرکز خرید اسباب بازی دوزتوی موجود می باشد. شما عزیزان می توانید خرید اسباب بازی برای کودک سه ساله را با انواع لگو و جورچین آغاز نمایید.

کودک سه ساله تمایل دارد با موادی بازی نماید که بتواند به آن ها ضربه بزند، فشار بدهد، تکه تکه کند و روی هم قرار دهد. خُرد کردن و فشار دادن مواد به کودک آرامش خاصی می دهد. گل و خمیر بازی این نیاز را برطرف می کند و کودک هنگام بازی با آن ها آرامش خواهد یافت. در این محدوده سنی وسایل نقاشی برای بازی کردن بسیار مناسب می باشد. کودک علاقه به مداد رنگی و ماژیک دارد. قطعات چوبی که بتوان از بین آن ها نخ یا ریسمانی رد و آن ها را ردیف کرد نیز کودک را سرگرم می کند. در پارک ها می توان از تاب، الاکلنگ، سرسره و نردبان با رعایت نکات ایمنی استفاده کرد. مجددا مؤکدا تذکر می دهیم به وقت خرید اسباب بازی برای کودک سه ساله، نکات ایمنی را به شدت مد نظر قرار دهید تا آسیبی به کودک سه ساله تان وارد نشود.

کودک ۳ ساله قادر به راه رفتن می باشد و دست های او قدرت انجام دادن حرکت های پیچیده تری دارند. بنابراین، می توان اسباب بازی هایی از قبیل سه چرخه پلاستیکی کوچک، گاری، کامیون و توپ برایشان تهیه نمود. آویزها و فرفره ها از جمله وسایل و ابزار بازی هستند که کودکان سه ساله می توانند در ساختن آن ها همکاری نمایند. انواع پازل که از قطعات کم تر (چهار یا پنج تکه ای) تشکیل شده اند برای کودکان سنین پایین دو تا سه سالگی مناسب می باشند. بهترین نمونه های پازل برای سنین مختلف در دوزتوی موجود است. انواع پازل می تواند گزینه ای مناسب باشد برای خرید اسباب بازی برای کودک سه ساله.

کودک ۳ ساله عموما در این سن بیشتر در کنار کودکان به بازی مشغول می شود، اما با خود آن ها بازی نمی کند. کودک سه ساله اولین تلاش ها را برای انجام بازی مشترک با دو تا سه همبازی آغاز می نماید. در این سن، بیش از هر زمان دیگر، برای تصاحب اسباب بازی زد و خورد خواهد کرد. بازی های گروهی که در این سن حداکثر با سه نفر شکل می گیرد، ناپایدار بوده و به زودی از هم پاشیده می شوند؛ زیرا کودکان در این سن می توانند در آنِ واحد فقط با یک نفر بازی نمایند.

کودک سه ساله اسباب بازی آموزشی، پرسش های گوناگون و بازی با صندوق و جعبه و آجر و تخته و جست و خیز با طناب را دوست خواهد داشت و می تواند سوار سه چرخه شود و رکاب بزند. انتخاب و خرید اسباب بازی برای کودک سه ساله می تواند از بین انواع سه چرخه هایی باشد که در فروشگاه اسباب بازی دوزتوی موجود می باشد.
اسباب بازی های پیشنهادی کارشناسان دوزتوی برای کودک سه ساله:
 لوازم نقاشی (مداد شمعی، گچ، آب رنگ، قلم مو، مداد رنگی)، خمیربازی و گل رُس، توپ، سه چرخه، الاکلنگ، سرسره و تاب کوچک، انواع پازل چهار تا پنج تکه مانند پازل آدمک، خانه و...، مرواریدهای چوبی درشت، انواع لگو، مکعب های چوبی رنگی، قطار، ماشین، قطعات چوبی، عروسک و وسایل آن مثل تختخواب عروسک، لباس عروسک و...، قیچی و کاغذ باطله جهت برش، تلفن اسباب بازی، طناب، گاری، کامیون، لوتو، دومینو، و تخته سیاه کوچک.

سخن پایانی

ما در دوزتوی همواره در تلاش هستیم تا بهترین نمونه اسباب بازی مخصوص سنین مختلف را برای شما عزیزان گردآوری کنیم. خرید اسباب بازی برای کودک سه ساله یکی از انواع خرید اسباب بازی می باشد که به دلیل سن خاص کودک بسیار مهم می باشد. شما والدین گرامی می توانید با آگاهی یافتن از نوع کارآیی اسباب بازی ها اقدام به خرید اسباب بازی برای کودک سه ساله نموده و کارآ ترین اسباب بازی را به کودک سه ساله ی خود هدیه کنید. نکته اینجاست که خرید اسباب بازی برای کودک سه ساله به همراه تمامی اهمیتی که دارد بسیار نشاط آور می باشد. شادابی و نشاط را با خرید اسباب بازی برای کودک سه ساله در دوزتوی تجربه فرمایید.

در صورت بروز هر گونه مشکل در روند ثبت سفارش با پشتیبانی تماس حاصل کنید | ۹۱۰۳۵۴۰۵-۰۲۱

بازخوردها
    نظرات
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد