بهترین اسباب بازی ها برای کودکان دو تا چهار سال

بهترین اسباب بازی ها برای کودکان دو تا چهار سال
بهترین اسباب بازی ها برای کودکان دو تا چهار سال

بهترین اسباب بازی ها برای کودکان دو تا چهار سال

ضرورت وجود بهترین اسباب بازی ها برای آموزش و پیشرفت کودک چیست؟

کودکان عاشق انواع اسباب ‌بازی ها می باشند. اگر شکی در این رابطه دارید، کافی ست یک کودک را به یک مرکز خرید اسباب ‌بازی ببرید. او احتمالا تعدادی از چیزهایی را که احساس می ‌کند نمی‌ تواند بدون آن‌ ها زندگی کند را پیدا خواهد کرد. ما در فروشگاه اسباب فروشی دوزتوی بارها و بارها این موارد را مشاهده کرده ایم. به تجربه ی ما اعتماد کنید.
اسباب بازی بیشتر جنبه ی سرگرمی و تفریح برای کودکان دارند. اغلب اسباب‌ بازی‌ها حداقل یک فرصت برای کودکان فراهم می آورند تا بیشتر درک کنند و یاد بگیرند. بهترین اسباب ‌بازی ‌های دنیا احساسات کودک را تحریک می نماید، تصورات آن‌ها را شعله ور می کند و مشوق آن‌ها می شود برای تعامل با دیگران.

در صورت بروز هر گونه مشکل در روند ثبت سفارش با پشتیبانی تماس حاصل کنید | ۹۱۰۳۵۴۰۵-۰۲۱

یادگیری به همراه لذت بازی با بهترین اسباب بازی ها برای کودک

کودکان مشتاق یادگیری در مورد جهان اطراف خود می باشند و چیزهای زیادی برای یادگیری دارند. هر شکل جدید، رنگ، بافت، انواع چشیدنی ها و انواع اصوات تجربه آموزشی برای آن‌ ها می باشد. بهترین اسباب‌ بازی‌ ها یی که برای کودک ایمن و اغوا کننده می باشد به او کمک می نماید تا احساسات خود را هر چه بهتر اکتشاف کند. مثلا جغجغه و اسباب ‌بازی ‌هایی که موسیقی خلق می کنند، بیشتر مورد علاقه نوزادان خواهند بود. اسباب ‌بازی با رنگ‌ های متضاد برای نوزادان جذب کننده هستند و بینایی در حال رشد آن‌ها را تحریک می نماید. با رشد نوزادان آن ها می ‌توانند از اسباب‌ بازی ‌ها برای کشف تداوم شیء و ایجاد روابط علت و معلولی بهره ببرند. آن ‌ها همچنین به اشیائی مانند بلوک ‌ها برای کمک به رشد مهارت ‌های حرکتی و هماهنگی دست – چشم نیاز مبرم دارند. کودکان می‌ توانند چیز های زیادی از بازی با بهترین اسباب بازی ها فرا بگیرند. زمانی که اسباب‌ بازی‌ های آموزشی کودک خود را به او می دهید و با او بازی می‌ کنید، این فرصت را به او داده اید که با شما ارتباط برقرار نماید، فرا بگیرید و همزمان لذتی وافر ببرد. این موارد لذت بخش به کودک شما کمک می ‌کند تا نگرش مثبتی نسبت به یادگیری چیزهای جدیدی که می آموزد داشته باشد.

با این مقدمه وارد بحث اصلی این مقاله می شویم که همانا انتخاب بهترین اسباب بازی ها برای کودکان است. سعی داریم تا برای خرید اسباب بازی به شما کمک کنیم تا بتوانید بهترین اسباب بازی های جهان را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه آنلاین اسباب بازی دوزتوی فراچنگ آورید. دوزتوی انواع مختلف اسباب بازی دخترانه و پسرانه را برای دلبندان شما عرضه می کند.

بهترین اسباب بازی ها برای کودک دو ساله

بهترین اسباب بازی ها به کودک دو ساله ی شما یاری می رساند تا با تمرکز هر چه بیشتر بر بازی و کشف و کنجکاوی، در داخل یا خارج از خانه، لذت ببرد.
توانایی کودک دو ساله ی شما عبارتست از: _ همدلی با اطرافیان خود. _ بالا و پایین رفتن از پله ها. _ شناسایی و دسته بندی رنگ ها. _ دقت بیشتر به جزئیات در موارد مختلف.
بهترین اسباب بازی ها 
برای کودک دلبند دو ساله ی شما از این قرار است:

۱) استقلالِ در حال شکل‌گیری و علاقه‌ی کودک دو ساله‌ی شما به رنگ‌ها و سایر مفاهیم، در کنار بیشتر شدن ابعاد توجه وی، این سن را به یک موقعیت عالی برای نقاشی و طراحی بدل می نماید. توصیه می شود که برای او انواع مداد و کاغذ و وسایلی را خریداری نمایید که با ذوق و علاقه بیشتر این کارها را به پایان رساند. برای این منظور، ماژیک، مدادشمعی، آبرنگ و کاغذ طراحی مناسب کودک دو ساله خریداری نمایید و در اختیارش گذارید.

۲) به دلیل شناسایی احساسات توسط کودک در این سن سعی نمایید بازی ها و نمایش هایی را با کودک انجام دهید که به مسأله احساسات کودک بپردازد، تا بتواند در سنین بالاتر به مهارت خودگردانی عواطف و احساساتش دست پیدا نماید. برای انجام دادن یک نمایش عروسکی می توانید از عروسک های انگشتی استفاده بهینه کنید که به عنوان یکی از بهترین اسباب بازی ها برای این سن کودک توصیه می گردد.

۳) یکی دیگر از بهترین اسباب بازی های جهان برای کودک در این سن، پازل می باشد. هنگامی که کودک قطعات پازل را در هم جفت و جور می نماید و یک شکل شگفت انگیز به وجود می‌آورد انگار تمام دنیا را به چنگ آورده. بازی با پازل نه تنها برای کودک لذت بخش نمود می کند بلکه قدرت تمرکز و تشخیص او را نیز بالاتر خواهد برد. بهتر است اول پازل‌هایی انتخاب نمایید که قطعات کمتری دارند و به مرور که کودک بازی را یاد گرفت به تعداد قطعات اضافه کنید. برای این سن بهترین نوع پازل، پازل های دو تکه ای می باشد. کودک دوساله با ساختن پازل خیلی چیزها فرا می گیرد. رنگ و شکل و اندازه و قالب ها را یاد گرفته و متوجه می گردد هر قطعه ای جایگاه ویژه خودش را دارد و اگر در جای صحیح قرار داده نشود، نمی تواند به شکل موردنظر دست پیدا کند.

۴) پیدا کردن ارتباط بین اشیاء در این سن برای کودکان بسیار جذاب می باشد. این قبیل بازی ها سبب می شود تا تمرکز و دقت کودک شما تقویت گردد. بهترین اسباب بازی پیشنهادی کارشناسان سایت اسباب بازی فروشی دوزتوی برای انجام این بازی چیزی نیست به جز جورچین های ارتباطی.

۵) انواع لگو و سایر آجرهای خانه سازی بهترین اسباب بازی ها برای تقویت مهارت های رشد و پرورش کودکان محسوب می شود. با کمک این اسباب بازی ها، کودک قدرت انتخاب، در دست گرفتن، روی هم قرار دادن و دسته بندی رنگ ها و شکل ها را فرا می گیرد. در این نوع بازی ها کودک تحت محدودیت خاصی قرار نخواهد داشت و این آزادی عمل را دارد که با تکیه بر قدرت خلاقیت خود، شکل های متنوع و نامحدودی را خلق کند که این امر موجب بالاتر رفتن اعتماد به نفس در کودک می شود و هم اینکه ساعت ها وی را سرگرم می نماید. فروشگاه اسباب بازی دوزتوی یکی از مراکز خرید اسباب بازی در اصفهان است که بهترین برندهای مربوط به اسباب بازی های ساختنی (که به لگو معروف هستند) را برای شما فراهم آورده است و مطمئنا توان پوشش تمامی سلایق شما عزیزان را دارا می باشد.

۶) کتاب را نیز می توان یکی از بهترین اسباب بازی های دنیا برای کودکان محسوب کرد. چرا که کودک شما به راحتی با کتاب های مختلف ارتباط پیدا کرده و لذتی وافر را تجربه می کند. کودک شما از تماشای کتاب های تصویری با عکس از فعالیت ها و اشیاء آشنا لذت می برد. در نظر داشته باشید برای کودک دوساله ی خود کتابی خریداری کنید که داستان و عکس های بیشتر و پیچیده تری داشته باشد و خیلی ساده نباشد.

۷) مکعب هوش لبخند یکی از انواع اسباب بازی فکری آموزشی به حساب می آید. اسباب بازی پلاستیکی که بر روی هر وجه آن یک چهره ی خندان طراحی شده است. کودک می بایست با توجه به اشکالی که روی هر وجه مکعب خالی می باشد قطعه ی مشابه را تشخیص داده و در درون آن قرار دهد. سپس قطعه داخل مکعب جای گرفته و به درون آن می افتد. محتمل است که در ابتدا پیدا کردن جای مناسب هر قطعه برای کودک دشوار به نظر رسد، اما در انتها وقتی کودک به نتیجه مطلوب رسید، بسیار احساس غرور خواهد کرد.

۸) توپ یک اسباب بازی کلاسیک و غیر قابل چشم پوشی برای کودک دو ساله می باشد. کودک در این سن تمایل دارد توپ را پرتاب کند و به آن لگد بزند و یا آن را روی هوا بچرخاند. توپ های جغجغه ای بسیار می تواند توجه کودکان را به خود جلب کند.
اسباب بازی های روی هم گذاشتنی را از یاد نبرید چرا که به شناخت شکل، اندازه و رنگ کمک فراوانی می نماید.

بهترین اسباب بازی ها برای کودک سه تا چهار ساله

کودک در این سن به راحتی می‌دود، می‌پرد و از انجام حرکت آکروباتیک یا فعالیت‌های بیرون از خانه لذت می‌برد. مهارت‌های دستی‌اش دیگر کامل شده و حالا حتی قادر می باشد به خوبی قیچی در دست بگیرد و کاغذی را قیچی نماید. کودک سه تا چهار ساله یک سازنده قهار به شمار می رود و می‌تواند از هر چه به دستش می‌دهید یک شاهکار خلق نماید. کودک در این سن، اشکال، رنگ ها و اعداد را درک می کند، قوانین را میفهمد و مشارکت بیشتری دارد، واقع‌گرا‌تر گشته و به اسباب‌بازی‌های فانتزی علاقه کمتری نشان می‌ دهد، بلکه بیشتر اسباب‌بازی‌ هایی را انتخاب می کند که مشخصات واقعی داشته باشند. به بازی‌های نمایشی بیشتر از بازی‌های خیالی تمایل دارد. بهترین اسباب بازی ها برای کودک سه تا چهار ساله عبارتست از:

۱) بازی‌های حرکتی

در این سنین مهارت های مربوط به عضلات درشت رشد می کند. بهترین اسباب بازی ها یی که می شود به عنوان گزینه ای مناسب به حساب آورد اسباب بازی های حرکتی می باشند. در واقع اسباب بازی هل دادنی و سوار شدنی و کشیدنی، بازی های این سن می باشند. انواع ماشین‌ شارژی و سه ‌چرخه‌ها از اسباب‌بازی‌های سرگرم‌کننده این سن می باشند که هم حس استقلال کودک را تقویت می‌کنند و هم سرگرم‌کننده و پر ماجرا می باشند.

۲) اسباب‌بازی‌های ساختنی

انواع جورچین و چوب‌چین‌ها با تکه‌های زیاد و مکعب‌های کوچک و بزرگ هنوز هم برای کودک جذاب و مفیدند و او می‌تواند با ترکیب مکعب‌ها شکل‌هایی خلق نماید که گاهی واقعا حیرت‌انگیز می باشند. لگو گزینه دیگری است که فکر، دست‌ها و دید کودک را مشغول نموده و نتیجه‌ای شگفت‌انگیز به همراه دارد، کودکان چهار ساله گاهی با لگو چیزهایی می‌سازند که هم خلاقیت، هم زیبایی و هم ساعت‌ها سرگرمی را با هم یک جا به همراه دارد. تخته‌های میخ و چکش از دیگر اسباب‌بازی‌ های مناسب این سن است.
این تخته‌ها اشکال هندسی آماده‌ای دارند که کودک با کنار هم قرار دادن و ترکیب آن‌ها و کوبیدن چکش روی‌شان می‌تواند شکلی جدید خلق نماید. این بازی برای کودکان ۳ تا ۴ ساله که درک واقعی از اجسام اطراف دارند و به خوبی اشکال را می‌شناسند هم سرگرم کننده است و هم خلاقانه. مسلما یکی از بهترین اسباب بازی ها برای کودک سه تا چهار سال همین جورچین خواهد بود.

۳) اسباب‌بازی‌های خلاق

عروسک‌ها و وسایلی شبیه وسایل شما در ابعاد کوچک‌تر می‌توانند قوه تخیل کودک را در این سن بیش از پیش تقویت نمایند. ابدا شگفت زده نشوید اگر دختر چهار ساله شما مانند یک مادر دلسوز عروسکش را‌ تر و خشک می نماید یا پسر چهار ساله‌تان با پیچ گوشتی کوچکش به جان اسباب‌بازی‌هایش افتاده تا آن‌ها را تعمیر نماید! کودک در این سن به بازی‌های نمایشی علاقه خاصی نشان می‌دهد. پس در خرید عروسک‌های دستی (puppet) هیچ شکی نفرمایید. کودک شما با دست گرفتن این عروسک‌ها علاوه بر تقویت قوه تخیل برای خلق نمایش، آرزو‌ها، هیجانات و امیال خود را از زبان عروسک بیان نموده و با نگاه کردن از دریچه چشم عروسک دید تازه‌ای نسبت به دنیای اطراف و اتفاقاتش پیدا می نماید.

پلی موبیل یکی از مارک‌ های بهترین اسباب‌بازی های جهان می باشد. رنگ‌های این اسباب‌بازی‌ ها به هیچ‌وجه پاک نخواهد شد. این بهترین اسباب بازی ها قابل شست‌وشو می باشند. شما می‌توانید بسته به سلیقه کودک‌تان مجموعه‌های بسیار متفاوتی از پلی موبیل را تهیه کنید. این اسباب‌بازی‌ها که در مرکز خرید اسباب بازی دوزتوی یافت می شوند تا سال‌ها کودک شما را سرگرم می‌کند.

اگر کودک سه تا چهار ساله ی شما به موسیقی علاقه‌ نشان می دهد می‌توانید برایش یک بلز تهیه کنید. بلز به او کمک خواهد نمود صداها را بشناسد و آن‌ها را از هم تشخیص دهد. بعد ها اگر علاقه‌اش را تشخیص دادید، می‌توانید او را به کلاس موسیقی بفرستید.

سخن پایانی

دغدغه ی همیشگی کارکنان دوزتوی این بوده و هست تا بتواند بهترین اسباب بازی های دنیا را برای شما و کودکان دلبندتان عرضه کند. تلاش همیشگی سایت دوزتوی بر این اصل اساسی استوار است که می بایست شرایطی فراهم آورده گردد تا هر فرد با هر توان مالی، بهترین اسباب بازی ها را برای کودک خود خریداری کند. شما عزیزان می توانید به صورت بیست و چهار ساعته از سایت دوزتوی که فروش اسباب بازی آنلاین را انجام می دهد بهترین اسباب بازی ها را ابتیاع بفرمایید. دوز توی بهترین ها را برای شما عزیزان آرزو دارد.

در صورت بروز هر گونه مشکل در روند ثبت سفارش با پشتیبانی تماس حاصل کنید | ۹۱۰۳۵۴۰۵-۰۲۱

بازخوردها
    نظرات
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد